Header Ads

कहाँ पुग्यो आयल निगमको पेट्रोलियम पाइपलाइनका २ परियोजना ?

     नेपाल आयल निगम (NOC) र इन्डियन आयल कर्पोरेशन (IOC) बीच दुई महत्वपूर्ण पेट्रोलियम पाइपलाइन परियोजना अगाडि बढिरहेका छन्। हालसम्मको स्थिति यस प्रकार छ:


🇳🇵🇮🇳 ‘सिलिगुडी–चारआली’ पाइपलाइन (झापा क्षेत्र)

सम्भावित मोडालिटी: भारतले सिलिगुडीदेखि नेपालमा झापा चारआलीसम्म ५० किलोमिटर पाइपलाइन निर्माण गर्छ, साथै चारआलीमै करिब 19 हजार किलोलिटर क्षमताको स्मार्ट टर्मिनल र ग्रीनफिल्ड टर्मिनल बनाइन्छ

जग्गा विवाद: स्थानीय जग्गा मालिक–शत्रु पक्षबीच दुई बिघा जग्गा सम्बन्धी विवादका कारण कार्य अलपत्र परेको छ र अदालतले संरचना निर्माणमा रोक लगाएको छ
आगामी समयरेखा: ४ ½ वर्षभित्र निर्माण सम्पन्न गर्ने सहमति भएको छ, तथापि जग्गा सम्बन्धी समस्या समाधानपछि मात्र कार्य अगाडि बढ्नेछ

🇳🇵 'अमलेखगञ्ज–लोथर' पाइपलाइन (चितवन क्षेत्र)

लम्बाइ र लगानी: करिब ६२–६९ किलोमिटर लामो यो पाइपलाइन बनाउने अनुमानित खर्च रु १३–१५ अर्ब रहेको छ, जसमा भारतले अनुदान सहयोग गर्नेछ

दोस्रो चरण प्रगति:

अमलेखगञ्ज डिपोमा इन्फ्रास्ट्रक्चर (ट्याङ्क, ट्रान्समिक्स ट्याङ्क, लोडिङ वे, प्रयोगशाला, फायर सिस्टम, आदि) को निर्माण लगभग ४० % पूरा भइसकेको छ

यसअघि (२०७६ भदौ २५) देखि डिजेल पाइपलाइन संचालन हुँदै आएको छ। दोस्रो चरण सकिएपछि पेट्रोल र मट्टीतेल समेत पाइपबाट भित्र्याउने योजना छ
परीक्षण आयात: अक्टूबर ४ मा ५,५०० KL पेट्रोल र नोभेम्बर ११ मा १,००० KL मट्टितेल सफल परीक्षण गरिएको छ; यद्यपि उद्घाटन हुन बाँकी छ भने पनि नियमित आयातका लागि तयारी लगभग पूरा भइसकेको छ
भण्डारण क्षमता: अमलेखगञ्ज डिपोमा हाल २५.५ मिलियन लिटर डिजेल, १७.५ मिलियन लिटर पेट्रोल र ०.२२ मिलियन लिटर मट्टितेल क्षमता निर्माण भइसकेको छ

🔧 सारांश तालिक

परियोजनालम्बाइस्थितिमुख्य अवरोध / चरण
सिन्लिगुडी–चारआली50 kmजग्गा विवादमा रोकिएकोयोजनाअनुसार ४½ वर्षमा पूरा
अमलेखगञ्ज–लोथर62–69 km40% इन्फ्रास्ट्रक्चर पूरा परीक्षण सफल, उद्घाटन अपेक्षित

✅ मुख्य निष्कर्ष

अमलेखगञ्ज–लोथर परियोजना: भौतिक सम्पन्नता लगभग ४०%, परीक्षण सुरु भइसकेको र निरन्तर आयातका लागि तयारी अन्त्य चरणमा।

सिलिगुडी–चारआली परियोजना: जग्गा विवाद सामाधान हुन बाँकी, जसले निर्माण प्रक्रिया ढिलाइ गरिरहेको छ।

No comments